Sunday 8 October 2017

6e Forex


Hoppens helling. Gjør det verdt hver gang 6E Ranges. One av reglene avid handelsfolk gjenkjenne er den tiden i markedsrisiko Selvfølgelig er målet å tjene mest mulig fortjeneste på kortest mulig tid, minimere tiden aktive stillinger forbli på markedet, med mindre resultatmålene blir oppfylt. Volatilitet er en handelsmanns venn. Mange forhandlere elsker Euro futures kontrakter 6E eller EC ticker rotsymboler. De er raske, flyktige og kan generere store avkastninger eller tap i løpet av få minutter. Nyere handelsfolk er lokket av tilgjengelighet Euro USD futures kan handles døgnet rundt, 23 timer i døgnet, 5 ukedager i uken og søndagskveldene. Men det betyr ikke at de skal handles døgnet rundt. Som et hvilket som helst instrument, har 6E sin høye og lav volatilitetsperioder Trading 6E i lav volatilitetsperioder kan være en øvelse i frustrasjon, med hyppige stopp eller bredere enn komfortable stopp, bare for å se resultatmål som i siste omgang er truffet. Vedkjenne 6E s 24-timers fotavtrykk er nyttig i picki ng de beste tider for å handle dette ubehagelige dyret Vedlagte diagrammet er gjennomsnittlig det siste året med 6E-rørintervaller i gjennomsnitt Gjennomsnittlig time-intervaller er basert på forskjellen mellom høyde og lavt av hver time i handelsåret 2009. Når vi handler 6E, Ønsker å se bevegelse, i et trendmarked, som gir oss de beste mulighetene for å slå våre profittmål raskt. Nybegivenheter kan forårsake store 6E prispistoler når som helst på dagen, men gjennomsnittene er interessante. Noen ganger på dagen er 2-3 ganger mer sannsynlig å tilby bevegelse enn andre. For det formål tre ganger dukker opp gjennom dagen som noen av de beste tider vi liker å handle 6E 2 00-3 00AM Eastern, som London og Europa sesjoner åpner 9 00-11 00 AM Øst, som NY-sesjonen åpner og reagerer på USD, flyttes i mindre utstrekning, fra 07.00 til 08.00 Øst, ettersom asiatiske markeder åpnes. Deretter har 6E hatt en tendens til å forbli sovende i løpet av mange ettermiddager, noe som resulterer i prishandlinger som ikke alltid rettferdiggjør Risikobelønningen for nye stillinger etter lunsj Ime i USA Kan også bokføre fortjeneste, beskytte svinghandler om morgenen, og deretter ta ettermiddagen av. Ved kjennskap til tidspunktet på dagen at 6E mest sannsynlig vil gi væske, kan volatile områder som presenterer handelsmuligheter hjelpe handelsmenn å strukturere sine handelsdager , minimere risikoen og redusere uproduktiv tid i markedet. Del dette innlegget. Oppføring av 6E. Trading 6E. Hi alle, dette er mitt første innlegg Jeg har vært trading ES og NQ live i ca 8 måneder, og SIM trading the 6E 6J i 3 måneder Jeg vil gjerne handle på heltid, men på dette tidspunktet er jeg ikke lønnsom og må nå jobbe heltid, så jeg vil gjerne finne ut av medmennesker hva er den beste tiden å handle med 6E 6J Jeg bor i Toronto Canada og jobber fra kl. 9-17, og ønsker å spørre, utenom arbeidstiden, hva er de beste tiderne for å handle 6E 6J. Det lønner seg å vite litt om den underliggende valutaen yenen og usd alle er påvirket av nyhetshendelser og flytte når 2 markeder overlapper Sjekk dette og t hans nyhetskalender for å redde litt sorg og være rundt når likviditeten er til stede. For eksempel har EURUSD spilt død mesteparten av dagen, og det er en lett nyhetsuke med en amerikansk bankferie som kommer på torsdag, så volatiliteten var lett. Siste uke var en nyhetssunami alle uke og laget for stor volatilitet. Trading 6E. Trading 6E. A side notat til mitt forrige spørsmål Når jeg ser på 6E volumet er det ikke hvor nær ES eller NQ jeg vet for likviditet komme inn og ut av handler du vil ha mer volum jeg har blitt stoppet ut av handelen til pipen for bare å se det vende seg om og gå i min retning, og jeg vet at mange andre har sett nøyaktig samme senario mer enn en gang. Hva jeg lurer på, er markeds beslutningstakere som vet hvor de fleste stoppene våre venter, manipulere markedet til der den store bunken stopper venter, for å kontanter inn av oss. Å ha en mindre kontostørrelse, vi begynner å prøve å holde strammere stopp og bli stoppet oftere , hvor handelsmenn med større kontoer og bigg Jeg stopper med å være i disse bransjene og fortjenesten hvor vi blir stoppet. Jeg er ikke en markedsfører, men hvis jeg var og jeg ønsket å komme inn i størrelse, ville jeg gjøre det der likviditeten var Theres ingen tvil om at de kan se våre bestillinger og det er nivåer som stopper ordrer, hviler i mengde, så jeg vil si ja til spørsmålet ditt. Jeg tror ikke en større konto betyr at du bruker bredere stopp, men å håndtere risikoen fører til at du bruker nok forsiktighet uten å kutte deg kort på stopp og la en handel puste imho.

No comments:

Post a Comment