Friday 6 October 2017

Flytting Gjennomsnitt Slope Indikator Mt4


Jeg vil lage indikator skanner som informerer når Flytte Gjennomsnitt endrer helling Helling endring gir kort sikt reversal signal. Det er veldig enkelt å lage en slik indikator for en valuta knyttet til grafen, kan vi si EURUSD 5 min Vedlagt her indikator gjorde en slik jobb og alers når MA endrer skråning. Men min ide er å skanne mange symboler og forskjellig tidsramme, si s 5 min, 15 min, 30 min for å få mulighet til å komme inn på markedet så snart signalet kommer. Takk på forhånd. M4 har evnen til å åpne mer enn 1 diagram om gangen Åpne hele diagrammet og alle tidsrammer som du vil overvåke. Fest deretter indikatoren til hvert diagram. Jeg vil opprette indikatorskanner, som informerer når Flytte gjennomsnittlig endrer helling. Skråskift gir kort sikt reverseringssignal. Det er veldig enkelt å lage en slik indikator for en valuta knyttet til grafen. Vi kan si EURUSD 5 min. Vedlagt her indikator gjorde en slik jobb og leverer når MA endrer skråning. Men min ide er å skanne mange symboler og annen tidsramme la s si 5 min, 15 min, 30 min for å få mulighet til å komme inn på markedet så snart signalet kommer. Takk på forhånd. Dobbelt, tosidig ima EURUSD. and så videre for alle parene du vil. MT4 har muligheten til å åpne mer enn 1 diagram om gangen Åpne alt diagrammet og alle tidsrammer som du vil overvåke. Legg deretter til indikatoren på hvert diagram. Ja, slik løsning finnes. Men for å skanne mange par og flere tidsrammer med en indikator er mer sofistikert løsning, håper dette er mulig. Ja, slik løsning eksisterer. Men for å skanne mange par og flere tidsrammer med en indikator er mer sofistikert løsning, håper dette er mulig. Du kan imidlertid velge at du må endre koden til dette, og du må forstå at du er begrenser indikatoren til å fungere på valutaparene og tidsrammer du angir Dette betyr at det ikke vil fungere på en ikke-spcified tidsramme eller valutapar. Vet du hvilke valutaer og tidsrammer du vil bruke. Du er imidlertid mulig å velge , av changin g koden til dette må du sette pris på at du begrenser indikatoren til å fungere på valutaparene og tidsrammer du angir Dette betyr at det ikke vil fungere på en ikke-spcified tidsramme eller valutapar. Vet du hvilke valutaer og tid rammer du vil bruke. I indikator bruker jeg parene EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD, USDCHF, EURGBP, EURAUD, EURCHF, EURJPY, GBPJPY, GBPCHF. and tidsrammer 5,15,30,60 min. In indikator I bruk par EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD, USDCHF, EURGBP, EURAUD, EURCHF, EURJPY, GBPJPY, GBPCHF. and tidsrammer 5,15,30,60 min. Da ser du innlegget mitt over Det er veien å gå om it. Use iMA-funksjonen for hvert par du vil Jobb gjort Det er mange multitilgjengelige multitimeframe-indikatorer tilgjengelig. Du ser innlegget mitt over Det er veien å gå om. Bruk iMA-funksjonen for hvert par du vil. Jobb gjort Det er mange flere valutaer multitimeframe indikatorer available. thanks for svar jeg prøvde å lage for syklus for utvalg av par, men syklus virker ikke. Så kanskje den enkleste måten blir å skape variabel for hver valuta og hver tidsramme. Takk for svar, jeg prøvde å lage for syklus for en rekke par, men syklusen virker ikke. Så kanskje Den enkleste måten vil være å skape variabel for hver valuta og hver tidsramme. For int i 0i 12i. mypair i iMa-parene, vil jeg sykle gjennom alle parene dine. Simpel farget bevegelse Gjennomsnittlig MT4 Indicator. MA-In-Color-indikator er en annen Enkelt verktøy for valutahandlere Forskellen mellom MA-In-Color-indikator og det opprinnelige glidende gjennomsnittet er at denne indikatoren endrer farge i henhold til skråningen. Last ned Enkel farget Flytende Gjennomsnitt MT4 Indikator Standard Enkel MA med forskjellige farger når retningen endres. Grønn Kjøp Red Selg Yellow No Trade. How å handle med MA-In-Color. Buy Signal - Wait for MA-in-Color linje for å slå til green. Sell Signal - Wait for MA-In-Color linje for å slå til red. hi jeg er interessert i din Simple Colored Moving Average MT4 Indicator hvordan gjør jeg det få tilgang til det Jeg må si at jeg finner at instruksjonene dine er svært vanskelig å forstå først, sier du last ned indikatoren, og du ber oss om å laste ned hele listen over indikatorer ved hjelp av en rar ekstraktor ting jeg ikke vet om kan du snakke med meg hvordan jeg kan få tilgang til den ene indikatoren, takk daniel eigenmann. Når du laster ned indikatorer, må du bruke WinRar eller WinZip for å trekke ut indikatorer Takk. Han Guys og Gals. Jeg har vært på dette nettstedet over 200 ganger, og jeg elsker hver eneste bit, jeg har en veldig enkel men kompleks spørsmål forespørsel til meg lol. Jeg handler en veldig enkel strategi hovedsakelig ved hjelp av SLOPE DIRECTION ma Problemet er at jeg må være foran datamaskinen nesten hele dagen og det blir deprimerende. Nå ma Forespørsel til alle som kan hjelpe. er en grunnleggende SDL-indikator kan noen av dere plassere et varslingssystem. Sound, piler, dialogbokser alt for å få ma oppmerksomhet. Alarmen skal vises lyd når skråningen endrer farge, fra blått til rødt osv. Takker dere og gals og fortsett g ood work. Join oss nedlastning MetaTrader 5.Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd.

No comments:

Post a Comment