Tuesday 7 November 2017

Aksjeopsjoner Web Tjeneste


Jeg prøver å få realtime lagerdata fra BSE og NSE ved hjelp av Yahoo Finance web-tjenester. Jeg var i stand til å få noen data ved å bruke følgende URL. Men det gir meg svært begrenset informasjon. Jeg trenger mer informasjon som årlig høy, lav, sist omsatt pris etc, og jeg kunne ikke finne noen dokumentasjon relatert til dette fra yahoo hvor det detaljer hvordan å få mer informasjon. Er det dokumentasjon tilgjengelig i forbindelse med disse tjenestene Eller vær så snill å foreslå om det finnes noen alternativer available. asked Des 18 14 på 9 57.I don Jeg vet ikke hvor den endelige dokumentasjonen kan være, men for ditt eksempel, kan du prøve å legge til detaljer i nettadressen din. Dette vil i det minste gi deg den årlige og årlige det du spurte etter. Nå, selv om følgende ikke har vunnet arbeid for ditt symbol, mistenker jeg Utvekslingen støttes ikke, det kan være verdt å utforske følgende to eksempler. Eksempel 1 Som tidligere, men for Apple og Yahoo-symboler, med detaljvisning i følge. Eksempel 2 Og nå bruker du en helt annen url, noe som resulterer i m uch flere svardata En viktig advarsel er at disse dataene blir forsinket med 15 minutter. Hvis du oppdager de store forskjellene mellom de to alternativene og hvilken innvirkning de måtte ha, vennligst gjør det, la oss alle vite at jeg er interessert i å finne ut mer. disse dataene er både forsinket og inkonsekvent Du får ikke noe til og med i nærheten av kryss eller sanntidsdata. Fra eksempel 2, oppdater noen ganger, og inspiser LastTradeWithTime nøkkelværdiparet Jeg får noen ganger forskjellige anførselstegn fra forskjellige tider av dagen , uten tilsynelatende grunn De blir noen ganger forsinket opptil tre timer. Du får det du betaler for med andre ord, dette er ikke en gratis lunsj. For de som er nysgjerrige på de forskjellige alternativene som er tilgjengelige i Yahoo Finance-nettadressene, tror jeg disse linker kan hjelpe hvis det ikke er det du leter etter, beklager. Merk at Wordpress-siden inneholder informasjon som ble tatt fra et nettsted som heter som er oppført i sin helhet nederst på siden ovenfor. Jeg kan bare liste 2 nettadresser i dette innlegget så Jeg hadde å gjøre det rundt. Uansett, fant jeg dette nettstedet på egen hånd i går. Morsomt hvordan ting kommer tilbake rundt. Hvis du besøker dette nettstedet, vil du bare se en uttalelse fra Yahoo at informasjonen han opprinnelig hadde oppført, ser du på noe av dette nettstedet på ovennevnte wordpress-nettstedet var aldri ment å være for offentlig forbruk og er et brudd på Yahoo s vilkår og betingelser avtalen som det tilsynelatende kan brukes til hacking formål Jeg var nysgjerrig på å se hva som var på opprinnelig innlegg så jeg søkte etter det på WayBack Machine BTW, er koblingene til spredningsarkene fortsatt aktive i arkivet. ansvaret 3. mai kl. 9 33.2017 Stack Exchange, Inc. Ja, det er konsollen jeg snakker om, jeg må oss et fellesskapstabell, og Det var en del av grunnen til at det ikke fungerte. Jeg trodde det var et bord som Yahoo klarte, men det er faktisk et fellesskapstabell fra Thanks ProgrammerD 9. okt 12 på 0 59. er et fellesskapstabell Les mer om fellesskapstabeller her. lenke jeg bare postet. For å kunne bruke YQL med fellesskapstabellene, må du passere i datatabelen env-filen. Du kan gjøre dette på YQL-konsollen som en del av en YQL-setning, eller ved å sende inn en spørringsparameter. YQL-konsollen for å teste dette kan du finne her. Volatility Finder. Volatilitets Finder skanner for aksjer og ETFer med volatilitetskarakteristikker som kan prognose kommende prisbevegelser, eller kan identifisere under - eller oververdierte alternativer i forhold til en nærings - og langsiktig prishistorie for å identifisere potensielle kjøps - eller salgsmuligheter. Volatility Optimizer. Volatilitetsoptimereren er en serie med gratis og premium opsjonsanalyse tjenester og strategiske verktøy, inkludert IV Index, en Options Calculator, en Strategist Scanner, en Spread Scanner, en Volatility Ranker og mer for å identifisere potensielle handelsmuligheter og analysere markedet moves. Options Calculator. The Options Kalkulator drevet av er et pedagogisk verktøy ment å hjelpe enkeltpersoner å forstå hvordan alternativer fungerer og gir rettferdige verdier og greker på en y-alternativet ved hjelp av volatilitetsdata og forsinkede priser. Virtual Options Trading. Virtual Trade Tool er et toppmoderne verktøy som er designet for å teste din kundekunnskap og lar deg prøve nye strategier eller komplekse ordrer før du legger pengene dine på linjen. PaperTRADE-verktøyet er et brukervennlig, simulert handelssystem med sofistikerte funksjoner, inkludert hva-om og risikoanalyse, ytelsestabeller, enkel spredningskapasitet ved hjelp av spreadMAKER, og flere dra og slipp-tilpassinger. Spesielle tilbud. Tredjepartsannonser. thinkorswim trade w avanserte handelsverktøy Åpne en konto og få opptil 600.Vis opptil 1500 på provisjoner gjennom juni 2017 med TradeStation Åpne en konto. Trade gratis i 60 dager på thinkerswim fra TD Ameritrade. TradeStation Stemte best for Alternativer Traders 2 år i en rad av Barron s Trade Now. Options Priser for din stil og ingen gebyr for Avbestillingsordrer Handel med TradeStation. Save opptil 1500 på provisjoner gjennom juni 2017 med TradeStation Åpne en konto.

No comments:

Post a Comment